Styr dit forbrug af forbrug automatisk
Af: Lasse Mortensen | Udgivet: 10/01-2020 | Læsetid: 1m 16s
Forestil dig, at kunne have fuldkommen kontrol over, hvad dine kolleger skal have adgang til af forbrugsvarer i jeres virksomhed. De penge og den tid, der spares. Mulighederne er store med automatløsningen ASD fra Stennevad.
Aldrig mere forkert udleveret værktøj og værnemidler til kollegerne, fordi de alle nu er screenet og godkendt til lige netop de ting, der passer til deres forskellige arbejdsopgaver i løbet af deres arbejdsdag. Her kommer bare et par eksempler på, hvor du som indkøber og supply chain manager kan gå ind og optimere på forbrug og behov hos medarbejderne.
Hent brochure her
Giv din kollega den rigtige arbejdshandske til arbejdet, så hun/han kun har den mulighed i det tidsrum, det er nødvendigt.
Begræns tilgængeligheden af værktøj som bor, savklinger, knivblade og lignende.
Opbevar elværktøj og nøgler sikkert og forsvarligt
Med ASD-kortsystem og registrering er det dig, der giver tilladelserne og dig, der kan holde 100 % øje med, hvordan medarbejderne administrerer deres individuelle tilladelser til automaten.
Tag kontakt til os i dag for at få endnu mere at vide om alle fordelene ved at investere i en automat fra ASD. Hvad enten det er køb eller leje, så kan vi hjælpe dig og din virksomhed med at blive sat op, så I inden længe kan se resultaterne på kollegerne og på bundlinjen.
Vores konsulenter afdækker sammen med jer behovet for styring og administration af jeres arbejdsudstyr og arbejdssikkerhed. Det kan være, vi stiller nogle kritiske spørgsmål til jeres måde at gøre tingene på. Men det er alt sammen for at optimere sammen med jer. Vi finder det rigtige udstyr og den rigtige automat i fællesskab.
Vi redder dit liv med sikkerhed.