Reklamation
Der gives reklamationsret i henhold til den til enhver tid gældende lovgivning. Eventuelle reklamationer skal foretages rettidigt, hvilket i praksis vil sige umiddelbart efter du har opdaget fejlen.
Har du en reklamation, så skriv til [email protected] oplys varenummeret samt ordrenummeret det handler om, eller benyt formularen herunder.
Når tingene ikke vil
Vi ved at der ikke er noget mere irriterende, end når du har købt noget og det så ikke dur eller holder op med at virke. Derfor vil du her i Stennevad finde et let reklamationsflow, der er med til at sikre at du er hurtigt videre i arbejdet. Hvis du har en skræddersyet sikkerhedsaftale kan du hurtigt tage fat i din personlige rådgiver, der har bedst kendskab til dig og dit arbejde og derved hurtigt kan hjælpe med at fejlsøge de fleste ting.
Hurtigt videre
Hele vores reklamationsflow er tilrettelagt, for at gøre det nemt og hurtigt for dig. Vi sætter pris på vores samarbejde med dig og dit arbejdes værdi, du kan derfor altid væres sikker på hurtig afklaring. Vi har også et langt og succesfuldt samarbejde med vores brancheledende leverandører, det sikrer en hurtig reklamationsprocess. Og den bedste løsning for dig og dine kolleger - også når tingene ikke går som planlagt. Det er vigtigt for os at få dig hurtigt og frem for alt - sikkert videre.
Hvad er godt/dårligt?
De produkter du dagligt bruger, er resultatet af mange års samarbejde med vores samarbejdspartnere. Med folk som dig, din mening er derfor meget værdifuld for os, og vores produktudvikling og service. Vi vil derfor meget gerne høre din mening, du kan se mere på siden feedback - vi trækker bl.a. lod hver måned om et par flasker god vin blandt alle indsendte tilbagemeldinger via siden. Alt er værdifuldt, stort som småt.